Κυριακή, Μαρτίου 04, 2007

Συν τοις άλλοις ..και ένας πανέμορφος άντρας!!!


Αν ο ποιητής είσαι εσύ,
όπως είπε ο ποιητής,
κι εκείνος που εκσφενδόνισε αστέρια
σε χίλιες νύχτες χρωματιστής βροχής
είσαι εσύ,
τί θα μπορούσα να σου πω,
Κομαντάντε;

Αν εκείνος που όρθωσε το προφίλ του στο μέλλον
και το έκανε με τη φωνή του όπλου
ήσουν εσύ,
πολεμιστής για πάντα ,αιώνιος χρόνος,
τί θα μπορούσα εγώ να σου τραγουδήσω,
Κομαντάντε;

Μάταια ψάχνω στην κιθάρα μου τον πόνο σου
και στον κήπο μου όλα είναι όμορφα,
δεν υπάρχει φόβος,
τί άλλο θα μπορούσα εγώ να σου αφήσω,
Κομαντάντε,
από το να ανταλλάξω την κιθάρα μου με το πεπρωμένο σου;
Η ν`αρνηθώ ένα τραγούδι στον ήλιο,
ή να πεθάνω χωρίς αγάπη.
Τί θα μπορούσα να σου πω εγώ
Κομαντάντε;

Αν ο ποιτής είσαι εσύ....


Πάμπλο Μιλανές-Μπαγιάμο, Κούβα 1943-ένας από τους ιδρυτές του μουσικού κινήματος Νουέβα Τρόβα

Δεν υπάρχουν σχόλια: