Σάββατο, Μαρτίου 10, 2007

Μα σε τί κράτος ζούμε;;;;;;;;;;

Το Νοέμβρη χρειάστηκε να κάνω τα χαρτιά ενός πολύ δικού μου προσώπου που ήδη είναι στο εξωτερικό, για αναβολή στράτευσης λόγω μεταπτυχιακού.

Για να μην τραβιέται κανείς στο Ρουφ στη στρατολογία, η διαδικασία γίνεται στα κατά τόπους Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών του Υπ. Εσωτερικών

Πήγα λοιπόν στο ΚΕΠ Βριλησσίων

Μου έδωσαν μια αίτηση να συμπληρώσω και μια σειρά από δικαιολογητικά.

Η αίτηση γράφει και μπορείτε να την βρείτε στο www.kep.gov.gr


Ελληνική Δημοκρατια ΥΕΘΑ

ΚΕΠ

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΥΠΟΒΟΛΉΣ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ

ΑΙΤΗΜΑ…………………….

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ………………….

ΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΤΙΚΑ……………

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ………………………

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ………………..

Α)……………

Β)………….

Γ)……………….

Δ) Η ελάχιστη διάρκεια σπουδών για την απόκτηση του διπλώματος ή ειδικότητας να μην υπερβαίνει την 31η Δεκεμβρίου του έτους κατά το οποίο ο ενδιαφερόμενος συμπληρώνει το εικοστό ένατο(29ο) έτος της ηλικίας του αν πρόκειται για μεταπτυχιακές σπουδές ή το τριακοστό πρώτο(31ο) αν πρόκειται για ιατρική ειδικότητα…………..

Εκανα την αίτηση, πήγα τα δικαιολογητικά και περίμενα.

Μετά τρεις μήνες ,προχτές δηλαδή ,μου έρχεται η απορριπτική απάντηση για την αναβολή και ότι το Μάιο ο νεαρός πρέπει να παει φαντάρος!

Τρελάθηκα !!!!!!Γιατί ρε παιδια;;;;;;;;ρωτάω τη Στρατολογία..αφού ο νεαρός είναι ακόμη 27 μισό…..έχει 1μισο χρόνο για να πάει φαντάρος μέχρι τα 29!

Τι λέτε;;;;μου απαντάνε…εδώ και 2 χρόνια έχει γίνει το όριο ηλικίας το 28!!!!

Με το νόμο 3421/2005!!

Και γιατί στις αιτήσεις γράφει το 29ο έτος ηλικίας;;;;;;;;ρωτάω εγώ ο βλάκας

Και που να ξέρουμε εμείς τι κάνει το Υπ.Εσωτερικών;;;;Μαλλον δίνουν ακόμα τις αιτήσεις του παλαιού νόμου!!!!!μου απαντάνε ξερά

Και τώρα τι κανουμε;;;;;;;

Μα σε τί κράτος ζούμε;;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: