Σάββατο, Αυγούστου 25, 2007

Φύγε...φύγε...

Κάποιος πρέπει να πληρώσει ....και μάλιστα ακριβά ...πολύ ακριβά.....να του κάψουν το τομάρι του ...
Δε μπορεί να συνεχιστεί άλλο αυτή η κατασταση...δεν πάει άλλο...πώς το λένε.
Είχα σκοπό να σας γράψω πώς πέρασα..'ετσι για την πλάκα να σας διηγηθώ κάποιες σκηνές και να γελάσουμε παρέα...
Αλλά μετά τα χτεσινά...μετά αυτή την ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ δε μπορώ....με πονάει και το στομάχι μου...
Πρεπει όμως να πληρώσει κάποιος πολύ ακριβά...γιατί κάποιος φταίει...δε μπορεί να καίγεται η χώρα, να καιγονται οι άνθρωποί μας , τα παιδιά μας και να μη φταίει κανένας ...
Δεν αντέχω να βλέπω το Θείο Δράμα και μην πληρώνει κανένας...
Δε γίνεται αυτό ...δε γίνεται με τιποτα...με κάνενα Θεό..
Ειμαι τόσο εξοργισμένη...βλέπω τηλεόραση και τους μισώ όλους....τους μισώ με πάθος...
χτες βράδυ βλέποντας μια κοπέλα στη Ζαχάρω να ουρλιάζει φωνάζοντας τον πατέρα της και οι άλλοι να τη σπρώχνουν να φύγει για να σωθεί, να σώσει τη μάνα της και την αφελφή της από τη φωτιά....λύγισα
Μπαμπά μπαμπά ...ούρλιαζε....και οι άλλοι τη σπρώχνανε...φύγε φύγε...η μάνα της με τη ρόμπα και η αδελφή της ξυπόλητη...φύγε φύγε ..κι εκεινη...θέλω το μπαμπά μου....και τράβαγε τα μαλλιά της...μπαμπά μου μπαμπά μου......

Αν μέσα στο σπίτι που καιγόταν βρισκόταν κάποιος από αυτούς που βγαίνουν τστην τηλεόραση και λενε ...λενε...λενε...μάρτυς μου ο Θεός...θα τον άφηνα να καεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: