Παρασκευή, Φεβρουαρίου 22, 2008

Για να δειτε τί τραβάω....

Αυτο που βλέπετε είναι από το:

whispering-planet.blogspot.com
Η φύση ψιθυρίζει. Εσύ την ακούς;


Διαμαρτυρία στην ΝΕΤ για εκπομπή που προωθεί κατανάλωση ελαφιού και αγριογούρουνου.

Η κυρία Νανά Τσούμα προωθεί στην εκπομπή της «ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΚΙΟΣΚΙ» (ΝΕΤ Ράδιο 105,8) την κατανάλωση ελαφιού και αγριογούρουνου.
Από που προέρχονται τα ελάφια κυρία Τσούμα, γνωρίζετε;
Μήπως γνωρίζετε ότι απαγορεύεται στην χώρα μας το κυνήγι των ελαφιών;
Είναι δυνατόν ένα κρατικό ράδιο να προωθεί το κυνήγι;
Τι να περιμένουμε πλέον; Να διαφημίσετε και ταβέρνες που σερβίρουν παράνομα ελάφι στην Πάρνηθα;

Διαμαρτυρηθείτε και προωθείστε το.

Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 210 6075936
fax: 210 6060443

E-mail: kspiropoulou@ert.gr
whispering planet

Η φύση ψιθυρίζει. Εσύ την ακούς;

Μπορείτε επίσης να διαμαρτυρηθείτε στέλνοντας αυτό το ποστ. Πατήστε την εικόνα με το γράμμα δίπλα στα σχόλια βάζοντας το μαιλ και το όνομα σας.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αυτη ειναι η απάντηση μου:
Είπα να μη σας δώσω σημασία γιατι δεν αξίζει τον κοπο μια και εισαστε οικολόγοι της πλάκας αλλά καθως τυχαια ειδα την σελίδα σας το ξανασκέφτηκα.
Κατ` αρχην εγώ ποτε δεν προωθησα κατανάλωση ελαφιού και αγριογούρουνου άλλωστε δεν τα τρώω.
Στην εκπομπή μου αναφέρθηκα σε ένα δημοσίευμα του Γαστρονόμου για μια ΦΑΡΜΑ στην Πιερία όπου εκτρεφουν ελάφια και αγριογούρουνα.Μαλιστα ειπα πως οι καταναλωτές θα πρέπει να προσέχουν τις συσκευασίες ώστε να βεβαιώνονται ότι πάνω γράφει τη φάρμα από όπου προέρχονται.
Το θεμα αυτο κράτησε περίπου 4 λεπτά.
Τις επόμενες μέρες μου ήρθαν με μειλ από διαφορους το κειμενο του ποστ σας.Μάλιστα μου τηλεφώνησε και ένας κ. Πουλόπουλος από το Κέντρο Προστασιας Αγριων Ζωων της Αιγινας να διαμαρτυρηθεί για την ΕΚΤΕΝΗ αναφορά μου στην καταναλωση ελαφιού και αγριογούρουνου ισχυριζόμενος πως ειχε ακούσει την εκπομπή!
Του εξήγησα και νομιζω πως καταλαβε.
Η εκπομπές του Ρ/Φ της Ελληνικής Ραδιοφωνίας καταγράφονται και βρισκονται στη διάθεση καθε πολίτη.
Ζητήστε την.
Οι οικολογικές μου ευαισθησίες δεν εξαντλούνται σε blog-ακια που ανησυχούν γενικώς και αορίστως για το μελλον του πλανήτη.Μια επίσκεψή σας στο:
theologos-env.blogspot.com
θα σας δώσει πληροφορίες για τη δράση μου σαν Γ.Γραμματέας του Συλλόγου.
Ο Πλανήτης δεν ψιθυρίζει...
Κραυγάζει!!
Απλά εσεις είστε κουφοί!
Μετα τιμης
Νανα Τσούμα

Δεν υπάρχουν σχόλια: