Σάββατο, Δεκεμβρίου 22, 2012

1000 ευχες σας στελνω απο τα βαθη της καρδιας μου για Καλές Γιορτές και σας περιμενω μαζι ξανα 7 Ιανουαριου 2013!!!

Αυτο ειναι το χριστουγεννιατικο δενδρο μου!!!
Εκοψα κλαρια από τις αριζονες μου που τις λατρευω και τα στολισα!



http://www.divshare.com/download/22075104-623

Λοιπον εδω παταω καθε μερα και απολαμβανω τις καρτες που μου στελνει η Φανουλα ολο το Δεκέμβρη!!!
http://retrait1.cybercartes.com/retrait/a7de682ac6390e973357/0/

Αυτες τις καρτες μου τις έστειλαν συντεκνοι!!!
Η πρωτη απο τον κ.Γιαννη  Γρυλλακη της οικογένειας των Γρύλλων......Γρυλλάκηδων....Μητσοτακηδων...Λεκανίδηδων...........................Αλικαμπιώτες........Χανιώτες....ολοι μια οικογένεια ειμαστε!!!!!Καρτα χορταστική φτιαγμενη απο τα χεράκια του!!!!!

Η δευτερη καρτα απο Ηρακλειώτη ........μικρούλα.......τοσοδουλα........θα μπορουσε να ηταν λιγο μεγαλύτερη βρε παιδι μου......αφου ειναι δωρεαν......αλλά.......... γνωστοι σφιχτοχερηδες οι Ηρακλειώτες!!!!!!!!!χαχαχα!!!
Τι να κανω που τους εχω αδυναμία όμως!!!!!!!!χαχαχα!!!!

Αυτο μου τόστειλε η Λιακαδίτσα 

Αυτες μου τις έστειλαν από το Athens Daily Secret
Πηρα και φιλια απο τη Λιακαδίτσα!!!!!!!
http://www.facebook.com/soleil.dhiver.98
Φιλι αναρχο καταφατσα κι οπου σε παρει, Νανουκα!! Φιλι με γευση μους καστανο!

Και μουπαν και τα καλλαντα κερκυραίικα η πιστή μου ακροάτρια η κυρια Αιμιλία Παπαβλασσοπούλου
Λαμπροφόρα η Ανατολή κη Δύση κιαν ισως νυστάζετε μην κοιμηθείτε ακόμη, νακουσετε Χριστούγεννα που ο χριστος γενναται κι ολος ο κόσμος χαίρεται κιολος δοξολογάται!!!!

Αυτη η Αννα Λουράντου απο το www.eimastegynaikes.gr

Αυτη την καρτα μου την έστειλε η Μαρία Καραμίντζου τακτικό μελος της παρέας των ...άτακτων κοριτσιών της Λάρισας!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: