Σάββατο, Ιανουαρίου 06, 2007

ΘΕΛΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ!!!!!!

Η γυναικεία ευαισθησία μας από καιρό μας έχει στείλει το μήνυμα ότι η υπερκοπωμένη ψυχή που κατοικεί σε ένα υπερκοπωμένο σώμα χρειάζεται πολλά περισσότερα από ένα one night stand, πολλά περισσότερα από μια σχέση μέσω

SMS .Το σεξ που δε βρίσκει χρόνο να εκφραστεί, να εμβαθύνει, να ξεκλειδώσει τα κουμπιά της εμπιστοσύνης, να πάει τον οργασμό έναν τόνο πιο alto, καλύτερα να λείπει. Το προσεχτικό σεξ απαιτεί χρόνο.

Οσα μηνύματα πάθους και να μου στείλεις, άμα δεν έχεις χρόνο να μου αφιερωθείς, τότε πάλι με τις φίλες μου θα βγω κι αυτό νομίζω το έκανα και πριν σε γνωρίσω.It takes two to tango και οι λέξεις από μόνες τους δεν αντικαθιστούν τη ζεστασια των σωμάτων, δεν πλάθουν κοινες ιστορίες. Οι λαχανιασμένες, αγχωμένες συνευρέσεις του τρέχω και δε φτάνω, είμαι πτώμα στην κούραση κρύβουν ψευδαισθήσεις, λανθασμένα συναισθήματα, στοργή της επιφάνειας. Οι προσεκτικές σχέσεις απαιτούν χρόνο.

«Θέλω το χρόνο σου»σημαίνει ταυτόχρονα ότι μέσα από αυτόν διεκδικώ τη δική μου ζωή, το δικό μου εαυτό, εκείνον που έχω χάσει σε μια καθημερινή συναλλαγή υλικής διεκδίκησης. Θέλω να με κοιτάξεις για να δω ποια είμαι.Θέλω να με ακούσεις για να δω τι μου αρέσει. Θέλω να με ακούσεις για να με ακούσω. Θέλω να μείνεις εδώ και να σταματήσουμε μαζί τον κατακλυσμό του χρόνου που τρέχει χωρίς εμας.

Θέλω το χρόνο σου.

Το χρόνο που θα μπορέσει να χωρέσει μια πραγματική και όχι virtual ιστορία με αρχή, μέση και τέλος.

Από το Marie Claire και την Ελένη Ψυχούλη

Δεν υπάρχουν σχόλια: