Παρασκευή, Ιουνίου 20, 2008

Οτι πιο ωραίο μου έστειλαν ποτέ!!!

Από τα πιο γλυκά παιδια-ακροατές ,τη Χρύσα ,πήρα το πιο όμορφο μήνυμα στο κλαμπ μας ....και το κάνω ποστ γιατί δεν έχω λόγια.....
.........................................................................................
Λοιπόν, δεν έχω ιδέα τι με έπιασε, αλλά πρέπει οπωσδήποτε να κάνω το πιο χαζό και παιδικό ποστ που έχω κάνει σε αυτό το κλαμπ... Το ΠΙΟ χαζό, το ΠΙΟ άκαιρο, το ΠΙΟ παιδιάστικο ever.

Νανά σ' ευχαριστώ πολύ που υπάρχεις και εσύ και το κιόσκι και όλοι σας και με τον τρόπο σας ομορφαίνετε τη ζωή μου. Το ξέρω πως είναι ξεκάρφωτο το όλο αυτό έτσι που το πετάω στα καλά καθούμενα, αλλά μου ήρθε αναλαμπή, βασικά μου ήρθαν δυο αναλαμπές, μια χθες που είχε δίκτυο και μια τώρα μόλις. Νανά σ' αγαπώ πολύ έτσι όπως είσαι, με την αφέλεια και τη σπιρτάδα σου, το γέλιο, τα μηνύματα, τα θέματα, τους ακροατές, το πορτατίφ, τον Απόστολο, τους τίτλουε, τα μπιπς, το Σπύρο, τις μαγειρικές που ποτέ δεν προσέχω, το μαξιλάρι μου, το Ρόμβο, τα αστεία μας, τις καλησπέρες, το πρίξιμο με τα μαθήματα, καμιά φορά εύχομαι να μη μιλάμε τόσο για τα μαθήματα εμείς οι μαθητές, γιατί κατακλύζουμε την εκπομπή, τα σφικταγκαλιάσματα, τους κακούς κυρίους και κυρίες, την Όλγα, τη Μιμίκα, το Σκουντούφλη, τον Αλέξη, το Θεόφιλο, τη Στρατίκη, το Αναστασάκι, τον Κώστα, το Σιτσιλιάνο, την κυρία Θεοφανώ, την Αγγελική, τον ΒΤW, τον κύριο Παναγιώτη, τον Κώστα Ίλιον και δίεση, th Bάσω, την Αννούλα, τη Δεσποινα, το Νίκο από την Κυψέλη, κι ας έφυγε, το Διονύση κι ας έφυγε, τη Ρεββέκα με τα χαμόγελα, τον ΧΙΚ, όλους, όλους, τη Νανάκα τη Β, την Κατερινούλα που στέλνει λίγα μηνύματα στο κιόσκι, τον Οδυσσέα με τα ποιήματα, και όλους όλους, τα σεξουαλικά, τα τραγούδια που τα σκοτώνεις, τους ακροατές που φεύγουν και έρχονται, τα αγαπώ, όλα, ΌΛΑ, ακόμα και τις αλλαγές που γίνονται, ξανά τα σεξουαλικά, το Μάριο, το πιστεύετε πως ενημερώνομαι για το χρηματιστήριο, εγώ που ακούω οικονομικά και τρέχω χιλιόμετρα, τα τηλέφωνα για τις κληρώσεις, τις καλησπέρες μας, ακόμα και την τρύπα (οκ, ίσως το μετανιώσω αυτό), τον ήχο που έκανε παλιά το πορτατίφ και την Τσαπόγα (μου λείπουν και τα δυο), το παλιό το σήμα, το πρώτο που άκουσα εγώ, το Love Today, το επιτέλους Παρασκευή, και πιο πολύ απ' όλα το 'Τελειώσαμε πουλάκια μου, τώρα ξέρετε, ειδήσεις, καπάκι ο Μάνος, τι να σας πω, μμμμμμάκια...μμμμμ....σκαστά, μουλωκτά, αλήτικα, στριφτά (το έλεγες πολύ καιρό αυτό), καλοκαιρινά, αστεράτα (τα λεν ο Σιτσιλιάνος και η Όλγα συνήθως) και γω ξέρετε....πάντα δική σας.....Νανά Τσούμα....

Νανά ήθελα απίστευτα να τα διαβάσεις αυτά όταν έρθεις από Γερμανία, dunno why!

Φιλιά! Φιλιά πολλάααααααααα!!!!!!!!! (έχω βαρεθεί τα μάκια τελαυταία, και προτιμώ να στέλνω φιλιά)

Αυτά ήταν τα χαζά και παιδιάστικα και και και δε βρίσκω λέξεις που ήθελα να πω. Με πολλη αγάπη, Χρύσα

Υ.Γ. Αν υπάρχει και κανένας άλλος που θέλει να αφήσει χαζό και παιδιάστικο μήνυμα, ας το κάνει, για να τα διαβάσει η Νανά όταν έρθει από τη Γερμανία (στην οποία μέχρι χθες είχα την εντύπωση πως θα πήγαινε το καλοκαίρι!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: