Σάββατο, Σεπτεμβρίου 12, 2009

Ντάκος...πιο μαλακά ντε ...πιο μαλακά!!!!!



Το ντάκο τον λατρεύω. Παει και τελείωσε.Ειναι απο τα αγαπημένα μου φαγητα....με λίγο λαδι απο πάνω ...ντοματούλα φρέσκια τριμένη παραπάνω και φέτα τριμένη ακομα παραπανω.
Θάλεγα ότι μπορώ να ζησω το υπόλοιπο της ζωής μου(χμ...καλα υπερβάλλω λίγο) τρώγοντας καθε μεσημερι ντακο.
Αυτο βεβαια μου συμβαινει όχι μονο λογω κρητικής καταγωγής αλλά και γιατι ειναι πολύ μα πάρα πολύ υγιεινός.
Τουλάχιστον έτσι γράφει πάνω στο πακετο...συμβαλλει στη μείωση ακόμα και στην προληψη του σακχάρου (εντάξει ζαχαρο δεν εχω αλλά ειμαι σε μια ηλικία που μπορει ανα πασα στιγμη να εμφανιστει...κουφια η ώρα...),ρίχνει την πίεση (ενταξει μου ανεβαινει πότε πότε αλλά μην το κανουμε ζητημα...),βοηθαει στην καλή λειτουργια του εντερου(εντάξει με τοσες δίαιτες τί να σου κανει κι αυτο...),γυμναζει τα ούλα και τα δόντια γομφιους, τραπεζίτες και φρονιμίτες (εντάξει φρονιμιτες δεν εχω βγαλει ακομα διοτι όπως μουπε η οδοντιατρος ειναι κρυφοι και δε θα βγουν ποτε)και τέλος πάντων για κριθαροπαξίμαδο κανει πολύ καλή δουλεια....ούτε πολυμηχάνημα να ήταν.
Ειναι επίσης και νόστιμο πολύ...ιδιαιτερα η ανάμιξη με την ντοματουλα που γλυκαινει και με τη φετα που αρμυρίζει.
Εχει όμως δυο μειονεκτήματα...αμα βραχει γίνεται σα παπαρα και ειναι πολύ σκληρο...μα πάρα πολύ σκληρο...
Προτιμώ δε τα κριθινα "το Μάννα" του Τσατσαρωνάκη.
Εχω από πριν το καλοκαιρι που έχω παρατηρήσει ότι καθε πακέτο περιέχει όλο και πιο σκληρά κριθαροκούλουρα...τόσο σκληρά που πρέπει να κανω μαχη για να τα φαω.
Κατ`αρχήν δεν κόβονται με τιποτα...ούτε να τα σπάσω με το χέρι ούτε να τα πατήσω με το πόδι...θέλουν χτύπημα στον πάγκο με σφυράκι!
Και βεβαια αφού γινει μερικά κομματια αρχιζω ένα ένα να τα πιπιλάω μεσα στο στομα και σιγά σιγα να βρέχονται με το σαλιο και να μαλακώνουν για να μασηθούν μετά και να τα καταπιω!!!
Δε θα ειναι υπερβολή να σας πω ότι το φαγητο μου (που συνήθως το ξεπετάω σε 3 λεπτά) διαρκει μιση ώρα μεχρι να κατορθώσω να φέρω βολτα τα παξιμαδια!
Θάλεγε κανεις πως είχαν μεσα τριμένο χαλίκι!
Αφού μου περασε απο το μυαλό να τηλεφωνήσω στον Τσατσαρωνάκη(το τηλ. ειναι πανω στο πακέτο) και να του πω:
"Καντα πιο μαλακα τα ρημάδια βρε σύντεκνε...φαφούτηδες θα μας καταντήσεις!"
Μαζι με το κονταροχτύπημα ήρθε και πριν λίγους μήνες προβλημα στους δυο πάνω τραπεζίτες...άρχισαν να πονανε ,να μή μπορώ να μασήσω καθολου, να μη μου περναει ο πονος ουτε με Ponstan ούτε με Depon .
Πήγα στην οδοντίατρο, μούβγαλε ακτινογραφιες....τα δοντια μου μια χαρα..πρόβλημα στα ούλα.
Μολις της είπα για τα παξιμαδια μου το ξεκοψε...αυτά ειναι η αιτία και πρεπει να τα κοψω μαχαιρι...ή να τα βρέχω.
Φυσικά δεν τάκοψα ούτε τάβρεξα ...σιγά τωρα μη μπασταρδέψω το προιόν της πατρίδας..και συνεχισα απτόητη να μάχομαι υπέρ βωμών και εστιών.
Μονο που έκανα διαλείμματα...τ`άφηνα κανενα μήνα και παλι τα ξανάρχιζα.
Πριν 3 εβδομάδες ένα πακετο ήταν πια το αποκορύφωμα....δηλαδή παξιμαδια τόσο σκληρά που θα μπορούσες να στρώσεις γαρμπιλομωσαυκό!!!!!
Τα παλεψα απο δω τα παλεψα απο κει ...και ο πόνος ξαναρχισε..αυτη τη φορά ανυπόφορος.
Να με πονάει όλη η αριστερή μερια...άνω και κατω γνάθος...αυτι...ματι..αμυγδαλή..κρόταφος....απελπισία σκετη...μέχρι mesulid πήρα η γυναικα να μου περάσει ...αλλά τίποτα .
Ξαναπήγα στην οδοντίατρο...ξανα πλάκες...τα δοντια μια χαρά αλλά είχα τραυματισμό και φλεγμονη στην αριστερή κλείδωση της γνάθου...να μη μασάω καθόλου...να πινω μονο υγρά...να παίρνω mesulid πρωί βράδυ και...βλέπουμε.
Μετά λίγες μερες άρχισε και πονος στο αριστερο μάγουλο μαζι με πονο στο αριστερο μέρος του κεφαλιού καθώς και μια δυσάρεστη μυρωδια απο το αριστερο ρουθούνι!!
"Α...Νανά δεν πάμε καθολου καλά....κατι τρέχει εδω περα"
Πηγαινω σε ΩΡΛ και μου κανει τη διάγνωση.
Η φλεγμονη μου προκάλεσε ιγμορίτιδα!!!!
Αντε τώρα ακτινογραφίες...άντε αντιβίωση.....
Θα τηλεφωνήσω οπωσδήποτε στον Τσατσαρωνάκη και θα του πω:
"Δε μου λες σύντεκνε...στον τάφο θα μας στείλεις τελικά με τα παξιμάδια σου;;;Κάντα μωρέ λίγο πιο μαλακά"

Δεν υπάρχουν σχόλια: