Δευτέρα, Μαρτίου 18, 2013

Καλη Σαρακοστη ναχουμε!!!!!


Απο το τριημερο στο Θεολογο και τη χτεσινοβραδυνη παρεα των κολλητων 
Απο αριστερα η Μαρια (Μιλεούνη ) και στη μεση η Ραλλου(Σιγαλα)
 
Απο αριστερά ο Ηλίας(Δημητροπουλος) διπλα του ο Νίκος(Πάλλας) και δίπλα μου η Καιτη(Σέργιου) 





Η Ρωξανουλα μου στις ομορφιες της αν και μου φαινεται πως βαριεται.......... 


 
Πορτατιφ φτιαγμενο απο μπουκαλι αλικαμπιωτικου κρασιού εις μνημη του παππου Ιωσηφ 


Οι αριζονες μου βραδακι 


 
Την καπα μου την εχω κρεμασμενη....που λένε ........και το καπελο μου επισης .......

 
Τι θελει τωρα αυτο το πιτσιρικι μεσα στη ντουσιερα; 

Και το πολύ ωραιο ποιημα που μουγραψε ο Νικητας!!!!!
http://nikitassoul.blogspot.gr/

 ΔΩΡΑΚΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ !

Το βράδυ που είπες πως θα ρθεις
τα λόγια τα σκληρά είχες ξεχάσει
όλες οι αισθήσεις έμειναν σβηστές
και το Όνειρο στο δρόμο είχες χάσει …

Με μια αγκαλιά περίμενα να ρθεις
φωτιά να ανάψεις μέσα στο σκοτάδι
να λάμψουν οι σκιές μας ζωντανές
όταν θα μ ακουμπάς με ένα σου χάδι …

Δίχως κακία δίχως φθόνο στη ματιά
αυτή η αγάπη μας δεν έχει πια τέλος
ένα ταξίδι στου ερωτά μας τα νερά
που ένας θεός σημάδεψε με βέλος …

Πολλές οι πίκρες στη σκληρή μας τη ζωή
ατασθαλίες που στα μάτια μας κοιτάζουν
μα σαν καθρέφτης η δική μου η ματιά
μέσα στα μάτια σου αγάπη πάλι τάζουν …

Οι εφιάλτες πάνε τώρα μακριά
εμείς θα ζούμε μόνο με ευτυχία
γιατί τη μοίρα μας χαράξαμε βαθιά
στης άγονης ζωής μας την πορεία …

Δεν υπάρχουν σχόλια: