Τρίτη, Νοεμβρίου 06, 2007

Θα το κάνω το έγκλημα ...να δειτε που θα το κάνω..

Λοιπόν στιγμές στιγμές παίρνω κάτι ανάποδες που σκέφτομαι μη μούρθει κανενα εγκεφαλικό από τη ζοχάδα και τα νεύρα
Θηρίο γίνομαι...να σκοτώσω άνθρωπο...να τον μαχαιρώσω, να του στρίψω το λαρύγγι..να τον πυροβολήσω στο κεφάλι...να του ρίξω ποντικοφάρμακο, παραθείο, βιτριόλι, ραουντάπ (αυτό είναι φυτοφάρμακο για την καταπολέμιση της αγριάδας)!!!
Και ευτυχώς η Θεία Πρόνοια δεν μου τον φέρνει φάτσα κάρτα για να υλοποιήσω τα δολοφονικά μου σχέδια παρά τον κρατάει σε απόσταση ασφαλείας πάνω από 100 χλμ!!!!
Δε μ`αρέσει να με θεωρούν ηλίθια....δεδομένη...αφελή...αγαθο(αντε να μην πω....) ..βλάκα!
Να παρεξηγούν την (έμφυτη είναι αλήθεια αλλά και επίκτητη ) ευγένειά μου, την καλή μου καρδιά, το καλοπροαίρετο του χαρακτήρα μου, την υποχωρητικότητά μου μπροστά στο κοινό καλό!
Δεν το αντέχω...σκυλιάζω από το κακό μου.
Δεν υποφέρω τον κουτοπόνηρο, τον γύφτο που πάει να με γελάσει, το καθικάκι που με κοροιδεύει , τον καρατιποτένιο που με σνομπάρει, το γελοίο που νομίζει πως μ`έριξε , τον
κομπλεξάρα που με πατάει να χαμηλώσω για να μη φαίνεται πόσο ζουμπάς είναι!
Θα το κάνω το έγκλημα καμιά μέρα.
Και θα δείτε τη φωτογραφία μου πρωτοσέλιδο και θα λέτε:
"Βρε πού την ξερω αυτή...πού την ξέρω.....Μήπως είναι αυτή που έκανε το Κιόσκι;;;;;"





Δεν υπάρχουν σχόλια: