Κυριακή, Φεβρουαρίου 22, 2009

Το βιβλίο που θα γράψω (χα!) και μια οφειλόμενη απάντηση στον κυριο Πιραντελλο (χου!)


Μετά από ώριμη σαν συκαλάκι σκεψη αλλά κυρίως μετα από απαιτηση χιλιαδων ακροατών της εκπομπής( για να σκασουν μερικοί και μερικές) και αναγνωστων του blog(για να ξανασκάσουν οι ίδιοι) αποφασισα να γραψω κι εγω βιβλίο... παχυ... χοντρο... μεγάλο ...με πολλές σελίδες...από 700 και πανω.
Δεν καταλαβα δηλαδή ..σήμερα όλοι γραφουνε...ψηλοί κοντοι χοντροί αδυνατοι αντρες γυναικες αριστεροί δεξιοί μεσαιοι ξύπνιοι χαζοι.. γιατι να μη γραψω κι εγω;
Καθε οικογένεια έχει και τον συγγραφέα της...γιατι να μην εχει και η δικια μου;;Στο πηγάδι κατούρησε;;
Στην αρχη σκέφτηκα πως το blog θα ηταν ενας καλός χωρος να γραφω κι εγω τις μαλακίες μου, όπως κανουν εδω μεσα οι περισσοτεροι και παραλληλα να ξελυσσαω από τη μανια του γραψιματος οπότε δε θα τυραννούσα και αναγνωστες όπως μας τυραννανε οι συγγραφείς της νεωτέρας γενιας που εμ τα σκαμε και αγοράζουμε τα βιβλία τους εμ δεν καταπίνονται ούτε με ενα κουβα νερο η σελίδα.
Μα έλα που το blog οι δικοί μου άνθρωποι που το φτιάξανε είχανε στο νου τους την εκπομπη και το ονομασαν Κατω από το Κιόσκι...και καλά κανανε βεβαια αφού εκεινη την εποχή δημοσίευα μεσα θέματα που δεν τα προλάβαινα την ώρα της μετάδοσης.(Αντιληπτό κύριε Πιραντέλλο;)
Στο μεταξύ κύλησε πολύ νερο στ`αυλάκι και άλλαξε η θεματολογία καθώς άρχισε να μου αρέσει η ιδέα να γραφω για ότι μου αρέσει και για ότι δε μ`αρέσει...πλην όμως το ονοματάκι μου και η διεύθυνση εργασίας ήταν ένα κόλλημα...που στο δρόμο εξελίχτηκε σε μεγάλο μπελα.
Πώς να μιλήσεις ελευθερα;να πεις αυτο που αισθάνεσαι...να ξεχέσεις...να ξεφωνίσεις και μετα να υπογραφεις φαρδια πλατια;;;Και πολύ περισσότερο αφού ξερεις πως σε διαβάζουν συναδελφοι, διευθυντες ....Γινεται;;;δε γινεται... και ας λενε οι βλάκες...τις μαγκιές τις πουλάνε ως ανώνυμοι...ως επώνυμοι ειναι κοτούλες....τα κανουν πάνω τους.
Κοτούλα λοιπον κι εγω....Apologize...
Μια άλλη σκέψη που μούρθε αλλά μούφυγε όπως ήρθε, ήταν να δημιουργησω ένα blog ανώνυμο π.χ. ballarina@blogspot.com και να ριχνω χεσιμο σε όσους και όσες δε χωνευω...να βγαζω τα αντερά μου για όσους μου κανουν τη ζωη δύσκολη...να χλευάζω όσους ζηλευω...να ξεφτυλίζω όσους με πόνεσαν ηθελημενα ή όχι...με δυο λόγια να βγάζω τα κόμπλεξ που έχω μαζεμένα από παιδι...τις κακίες μου...την εμπάθεια μου.
Προσπάθησα...ξαναπροσπάθησα...τίποτα....δε μούβγαινε...δεν πήγαινε ρε παιδι μου το χέρι μου να γραψει τέτοιο ειδος....ξεκιναγα να γραψω δυο πράγματα και στο τελος τάσβηνα...ένοιωθα σαν να με κοίταζε αυτος που απευθυνόμουν και με έφτυνε.
Τί μενει λοιπον αγαπητά μου παιδια εκτός από βιβλίο;;
Θα ειναι ένα βιβλίο με πλοκη( μη νομίσετε καμια λαπάδα δηλαδή στην τσιτα θα σας εχω)... με έρωτες( παράνομους κυρίως)...με πολιτική ( ένας μαλακας πολιτικός μέσα οπωσδήποτε σα μαιντανός)...οικολογία ( κοτζαμ συλλογο έχουμε να μην τον διαφημίσουμε;;).....δράση(αποδράσεις με ελικόπτερα Σινούκ)....μυστήριο(περίεργες κλοπές πινακων από Εθνική Πινακοθήκη)....κλάμα(χωρισμούς...αρρωστιες ...θανατους...αναστάσεις).....πάθη( αμαρτωλα και βρώμικα)... εγκλήματα( δε θα μεινει κολυμπηθρόξυλο όρθιο).....καλά μιλάμε για ΤΟ βιβλίο.
Φυσικά υπολογίζω πως αν το αρχισω τωρα μεχρι να τελειωσει θα έχω παρει σύνταξη και έτσι δε θαχω αναγκη κανενα κερατα οποτε αυτο με βολεύει διοτι καθε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις θα ειναι εντελώς πραγματικη!
Αντε ευχηθείτε μου καλή επιτυχία και καλές πωλήσεις!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: