Παρασκευή, Μαΐου 15, 2009

Το Badoo επιβεβαιώνει την 11η εντολή .....



...ου μπλέξεις!!!!
Πριν λίγο καιρο μούρθε από ένα γνωστό blogger μια προσκληση να γραφτώ στο Badoo.
Επειδη τον θεωρώ σοβαρό άνθρωπο σκέφτηκα να τον ρωτήσω τι πράμα είναι το Badoo.
Με διαβεβαιωσε πως ειναι ένας διαδικτυακός τόπος συναντησης και διασκέδασης αρκετά ενδιαφέρων.
Μπήκα λοιπον εγω σα στραβάδι, γράφτηκα και μετά βαρέθηκα να συνεχίσω το βιολί διότι ούτε παρέες μέσα από το διαδίκτυο θέλω ούτε διασκέδαση.
Μετά από λίγο καιρό άρχισαν να μου έρχονται προσκλήσεις από διάφορους που είναι μέλη στις οποίες βέβαια δεν ανταποκρινόμουν διότι όπως σας ειπα βαριέμαι εντελώς κάτι τέτοια.....αφού έχω βαρεθεί και το facebook....
Από προχτες λοιπόν άρχισαν να πηγαίνουν σε φίλους μους bloggers και μη, προσκλήσεις δικές μου ότι τους έχω αφήσει μήνυμα στο Badoo!!!!!!!!!
Μέχρι και σε μένα ήρθε μήνυμα ότι έχω πρόσκληση από τη Νανά Τσούμα!
Εστειλα μειλ στο γνωστο blogger να μου εξηγήσει τί γίνεται αλλά απάντηση δεν πήρα!
Τουλάχιστον ακόμη!
SOS!!!!!!!!
Ξέρει κανείς σας Πώς Να Ξεμπλέξω;;;;;;

Να τώρα πριν λίγο δηλαδή μουρθε ένα μήνυμα από κάποιον Μάνο Βιντιάδη που με ρωτάει αν είμαι στο Badoo και ποιο είναι το user name μου!!!!
Ακούτε θράσσος!!!!!
"Μήπως θέλετε και το password μου ;;;;;;" τον ρώτησα
Διότι μετά από όσο καταλαβαινω θα μου ζητήσει και το ΑΦΜ μου, τον αριθμό ταυτότητας και τί νούμερο παπούτσι φοραω!!!!!!
Βρε δεν πάνε καλά οι άνθρωποι!!!!!!!
Το ξαναλέω
SOS!!!!!!!!
Ξέρει κανείς σας Πώς Να Ξεμπλέξω;;;;;;



Νεώτερα
Εντύπωση μου κάνει πως ο γνωστός blogger απαξιώνει να μου απαντήσει!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: