Παρασκευή, Ιουνίου 05, 2009

Στο μπαρμπέρη!!


Με αφορμή το μπάχαλο που γίνεται εν όψει Ευρωεκλογών στο blog του Ασκαρούλη, θυμήθηκα τα στοιχήματα που συχνα πυκνα βάζω πλην όμως εγω οταν κερδίζω τα δινω, οι άλλοι όταν χάνουν δε μου τα δίνουν!!!
Δε θάλεγα ότι ειμαι τζογαδόρισα...ούτε λαχείο που λένε δεν αγοράζω...μια φορά στη ζωή μου έπαιξα ΛΟΤΤΟ κι αυτο πριν χρόνια...άλλωστε ουτε χαρτια δεν παίζω.
Αλλά κάτι με τραβάει και πολύ συχνά προκαλώ με στοιχήματα.
Και συνήθως τα κερδίζω.
Προ ετων ,πάντα παραμονές εκλογών, έβαλα στοίχημα με ένα γνωστό στο Θεολόγο...αυτός το τρακτέρ του...εγώ το Yaris.
Φυσικά το κέρδισα αλλά αυτος έκανε το παγώνι.Κουβέντα....τον κινέζο.
Μια άλλη φορά έβαλα στοιχημα με έναν γείτονα τα φωτα του κήπου.
Αν κερδιζε θα του τα έβαζα.... από την είσοδο του σπιτιού του ...σε όλη τη ράμπα μεχρι το γκαράζ.
Αν κέρδιζα θα τα έβαζε εκείνος στο δικό μου σπίτι...γύρω γύρω πάνω στη μάντρα.
Κέρδισα εννοείται και ο Σπύρος(έτσι λένε το γείτονα) τσιμουδια...όσες φορές του το θύμιζα απλά γελούσε και μούλεγε:
"Σιγα ρε Νανάκα...μη βιάζεσαι ..έχουμε χρόνια μπροστά μας για τα τα βαλουμε τα φωτα!!!!"
Τί του λες τώρα;;;;
Σκέφτομαι λοιπον τώρα με τις Ευρωεκλογές ν`αρχίσω τα στοιχήματα...και ιδιαίτερα μ`αυτούς που έχουνε μουστάκι.
Θα τους λέω πως αν χάσω ξυρίζω το κεφάλι μου...αν χάσουν αυτοί ξυρίζουν το μουστάκι τους!
Τί λέτε;;; Θα φανω τυχερή αυτή τη φορά;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: