Κυριακή, Ιανουαρίου 13, 2008

Tellas..........Τελος

Ως εδώ....αρκετά με ταλαιπώρησε και με εξαπάτησε η ελεεινή εταιρεία!
Χωρίς Ιντερνετ από χτες το βράδυ και ήρθε μόλις τώρα....
Αφού πήρα τρεις φορές και δήλωσα βλάβη με αναμονή τριών τετάρτων την κάθε φορά!!!
Καθημερινά έχω βλάβες...τη μια μερα δεν έχω τηλέφωνο...έρχεται το τηλέφωνο κόβεται το ιντερνετ...την άλλη δεν έχω εισερχόμενες κλήσεις...την άλλη εξερχόμενες....κάθε μέρα πρόβλημα.
Την πάτησα ,έφυγα από τον ΟΤΕ και πήγα στην Tellas διότι με ζάλισε μια η οποία μου τηλεφωνούσε κάθε μερα να βάλω το Ζηστο...ότι θα έχω δωρεάν κλήσεις αστικες και υπεραστικες...ότι θάχω δωρεάν και γρήγορο ιντερνετ...ότι θα με απαλλάξουν από το πάγιο του ΟΤΕ...με τρέλανε...κάθε μέρα τηλέφωνο...μέχρι πια που λύγισα...άντε λέω να απαλλαγώ από τον άθλιο ΟΤΕ, να γλυτώσω και τα 20 ευρώ το μήνα διότι στον ΟΤΕ έδινα 47 στην Tellas 27.
Αυτό ήταν και σκυλομετάνοιωσα την ώρα και τη στιγμή.
Διότι τί να τις κάνω τις απεριόριστες κλήσεις αστικές και υπεραστικές όταν δεν έχω τηλέφωνο να τις κάνω;;;
Τί να το κάνω το δωρεάν Ιντερνετ όταν δεν έχω σύνδεση;;;
Πληρώνω τα ίδια λεφτά και δεν έχω υπηρεσίες...άρα αυτοί δε βγαίνουν κερδισμένοι;
Αφήστε που υποψιάζομαι ότι κόβουν τη σύνδεση από τον ένα και τη δίνουν στον άλλο!
Χαλι μαυρο...Κατάσταση για φτύσιμο.....με σκάσανε πια.
Τα λεφτά που γλυτώνω θα τα δώσω στον ψυχίατρο!
Οσο για την εξυπηρετηση πελατών...ανυπαρκτη....περιμένεις με τις ώρες να πιάσεις γραμμή για να δηλώσεις τη βλάβη.
Η αντιμετώπισή τους δε είναι και μοναδική!!!
Τους λες :Περιμένω 1 ώρα να με συνδέσετε
Σου λένε:Ωραία, τί βλάβη έχετε;
Τους λες:Ρε απαράδεκτοι δυο μερες δεν έχω τηλέφωνο
Σου λένε:Ωραία το δώσαμε στις βλάβες από προχτες
Τους λες:Είσαστε κωλοεταιρεία
Σου λένε:Ωραία θέλετε κάτι άλλο;
Τους λες:Αύριο φεύγω από σας και γυρίζω στον ΟΤΕ
Σου λένε:Ωραία καλή σας μερα.
Ουστ να μου χαθήτε απατεώνες!!!!!!!
Και την πήρα την απόφαση!
Πίσω στον ΟΤΕ!!!Τρέχοντας!!!!Πρωι πρωί τη Δευτέρα!!!!!
Δεν είναι καλύτερα να δίνω πιο πολλά αλλά τουλάχιστον να έχω υπηρεσίες;;
Και να σας πω και κάτι;;;
Για μια ακομα φορά επιβεβαιώνεται το :
Οτι πληρώνεις ,παίρνεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια: