Τετάρτη, Φεβρουαρίου 04, 2009

Βραβεια!!!!!!Βραβεια!!!!!!


Με αφορμή το βραβειο PROXIMITY Award(s) που μου απένειμε η Λιακαδίτσα και την ευχαριστω πολύ (νταλικιέρη τσακίσου να μου το αφαιρέσεις παραυτα !!!) έχω να σας ενημερωσω(διοτι ενημερωση κανουμε κι από δω και μη γελάτε παρακαλώ)για τα βραβεια με τα οποια εχω τιμηθει σ`αυτη τη ζωη...για την άλλη δεν ξερω..μπορει να δινω εγω βραβεια.
Σχολειο πηγαινα στις καλόγριες(σταματηστε επιτέλους να ξεκαρδιζεστε..δε μπορω να συγκεντρωθω)...ναι ναι καθολικες καλα καταλάβατε και θηλέων εννοειται...δυστυχώς δεν προλαβα τα μικτα....έπρεπε να μενω στην ιδια ταξη χρονια(χα!)
Μαθήτρια ήμουν από τις πρώτες(παλι γελια;;;;).Στα μαθηματικά δε και γεωμετρια ταλέντο...να κανω μάθημα στους καθηγητές...τετοιο πραμα....
Λεω δε απο τις πρωτες διοτι πρωτες ήταν και κατι τούβλα που ειχαν μαμαδες, μπαμπαδες και θείους καθηγητες ή διευθυντες ειτε στο ιδιο σχολειο ειτε σε άλλο.
Οπως αντιλαμβανεστε η βαθμολογία τους δεν έπεφτε κατω από το 19 ουτε με σφαιρες...ασχετα αν τις έβαζες να μετρήσουν από το 1 ως το 10 και έκαναν 9 λάθη!
Φανταστειτε ότι τους έβαζαν γυμναστική 20...κατι χοντροκαμωμενες βοιδάμαξες που μεχρι να κουνησουν το ένα πόδι φύτρωνε ματζουρανα το άλλο κι εμενα 18 που ήμουν η πρωτη μπαλαρινα στη Μοριάνοβα!!!( μαλιστα έκανα και κλασικο μπαλέτο..τι θελετε τωρα;)
Επίσης αριστότουβλα ήταν και οι κόρες πλουσίων οικογενειών που με αντιγραφη έφταναν να παρουν μεχρι και τη σημαια!
Στις απονομες λοιπον των βραβειων εγω έφτανα μεχρι τη βρυσούλα αλλά νερο δεν έπινα.
(ακανόνιστη φχαριστηθηκες τωρα;;;;)
Μαραζι τοχα και ταλεγα στον πατερα μου αλλά επειδη ήταν μποεμ τυπος και δεν τον ενδιέφεραν αυτα καθολου...χεστες μου λεγε...εσυ θα διαπρεψεις αλλού( τωρα πού ποτέ δε μου ειπε...μαλλον στη βλακεια θα εννοούσε!!!χαχαχα!!)
Επίσης στα γαλλικά ήμουν πολύ καλή....ε εκει επαινους έπαιρνα αλλά τι να το κανετε;;Εμενα η σημαια μ`εκαιγε...που ποτε δεν την πηρα ..παραστατης μόνο με κατι μούτρα μεχρι το χώμα ....από πεισμα δηλαδή και τσαντιλα.
Αργοτερα στο Πανεπιστημιο, όπως ξερετε τετοια δεν υπάρχουν...σιγα τωρα..ειδα και έπαθα να το παρω το πτυχιο...δε μου άρεσε κιόλας...τελος παντων.
Πριν καμια 15νταρια χρονια...επί ΕΡΑΣΠΟΡ(μαλιστα κι απο κει περασα...και επεζησα...γερο σκαρι...κρητικο...)βραβευτηκα από ....
(κρατηθειτε...καθειστε μη σας ερθει τιποτα έξαφνο...πιειτε λιγο νερο πρωτα..)
Το Σύλλογο;;;την Ενωση;;;θα σας γελάσω των Ελλήνων
Αστρολόγων και Μεντιουμ!!!

Πέσατε κάτω ε;;;Εμ σας ειπα να προσεχετε.....
Μου τηλεφωνει που λέτε μια μερα ένας τύπος ο οποιος μου συστηθηκε σαν Πρόεδρος του Συλλογου ...Ενωσης ..κατι τετοιο τέλος πάντων των Ελληνων Αστρολόγων και Μεντιουμ...Χαρτοριχτρων...δε θυμαμαι καθολου τι ακριβως ήταν και μου λεει το εξης καταπληκτικο.
"Καναμε ψηφοφορια και αναδειχτηκατε η πιο δημοφιλής δημοσιογραφος του Ραδιοφωνου!!!"
Λεω μεσα μου:
"Εδω καποια πλακα γινεται...Νανά προσεχε και μη τσιμπας"
Αφου τον ρωτησα οσο πιο ευγενικα μπορούσα τι ψηφοφορια ηταν και ποιος την εκανε κ.λ.π. κ.λ.π. μου ειπε ότι εγινε από ένα περιοδικο και μαλιστα πιο δημοφιλής για την Τ/Ο αναδειχτηκε ο Παπαδάκης...μου ανεφερε δε και αλλους γνωστους δημοσιογραφους από εκπομπές και εφημεριδες και περιοδικά...τη Σεμίνα... και οτι το βραδυ της Παρασκευης ...δε θυμαμαι ημερομηνια...θα βραβευτούμε στο νυχτερινο κεντρο κατω στην παραλία που τραγουδαγε ο Χριστοδουλόπουλος διοτι μαζι θα έκαναν και τον ετησιο χορο τους!!!
"Βρε λέω ...λες να με δουλευει ο αυγουλομαντης τωρα ...μηπως μου κανουν καμια πλάκα αυτοί της ΕΡΑΣΠΟΡ.....αλλά πάλι αν ειναι αλήθεια;;;;;"
Μεχρι που έφτασα έξω από το κέντρο ειχα πει το "παω-δεν παω" 387 φορες.Μεχρι που σκεφτηκα να ντυθω μασκαρας..ήταν και απόκριες....για να μπω πρωτα μεσα να δω τι γινεται και μετα,αν ειναι αληθεια να μπω κανονικα.
Τελος πάντων ...πήγα με παρεα φυσικα για συμπαράσταση στο καζο που ενδεχομένως να παθαινα...μπηκαμε μεσα...μολις ειπα ποια ειμαι ήρθε ο Προεδρος κοντα...ενας σοβαρος κυριος ...μας οδηγησε στο τραπέζι των επισημων...μονο η Σεμίνα ήταν εκει...στα γυρω τραπέζια αστρολογοι ,μελλοντολόγοι ...άρχισε η τελετη...καποιοι σηκώθηκαν και τα πήραν για λογαριασμο αυτων που δεν ήρθαν...σηκώθηκα κι εγω κόκκινη σαν πατζαρι...ψέλλισα ένα "ευχαριστω πολύ" και ξανακαθησα στη θεση μου....ακολουθησε πειραμα με υπνωτισμούς και άλλα τετοια με κερια αναμενα και επικοινωνίας, και καλά, με πεθαμενους...στο τελος βγηκε ο Χριστοδουλόπουλος με το Παντρεμένοι κι οι δυο...τσιφτετελια η Σεμίνα...φαγαμε σνιτσελ μου φαινεται με ρυζι και αρακα και κατα τις 2 φυγαμε.
Αυτο ήταν το πρωτο μου βραβειο....συν ένα το χτεσινο μας κανουν δυο.
Μεχρι τα 100 που πρεπει να παρει καθε δημοσιογραφος που σεβεται τον εαυτο του εχω αλλα 98.....έχω καιρο...κοριτσακι ειμαι ακομα!!!!μπουαχαχαχα!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: