Τρίτη, Απριλίου 01, 2014

ΠΡΟΣΟΧΗ η σκύλα δαγκώνει!!!!



Τί εχει παθει η Ρωξανούλα μου και δαγκώνει;;;;
 Ειναι τωρα κανενα διμηνο που δεν αφήνει άνθρωπο να περάσει δίπλα της που να μην ορμήξει να τον δαγκώσει...με μανια...κόβει κομματι δηλαδη!!!! 
Και παλια όρμαγε στα ποδήλατα...στα αυτοκίνητα...τώρα όμως ειναι πολύ επικίνδυνη! Εχει δαγκώσει μεχρι τώρα πέντε ανθρώπους στο πόδι...μια κοπελα μαλιστα τη δάγκωσε με τετοια μανία που της έσκισε τη γάμπα!!! 
Περιττό να σας πω ότι έγινε χαμός...φωνές, απειλες...αναγκάστηκα και πήρα την κτηνίατρο και ήρθε επι τόπου να τη βεβαιώσει οτι ειναι εμβολιασμένη και ακίνδυνη... 
Τί να το κανετε όμως που ειδα προχτες την κοπελα και μου έδειξε το πόδι της και τρόμαξα...η πληγή από το δάγκωμα ακομα να φύγει ...της έκανε δε και σημαδι...η στενοχωρια μου δε λέγεται!!! 
Οπότε χτες της αγόρασα φίμωτρο ! 
Κι επειδη οι άλλοι στο σπίτι τη λυπούνται με το φίμωτρο ο κληρος έπεσε σε μενα να την πηγαινω τον πρωτο καιρο βόλτα μεχρι να συνηθίσει!!! 
Να σας πω ότι το βγάζει;;;ότι κανει σαν παλαβή;;;ειναι που ειναι κυνηγόσκυλο και παει ποτε απο δω ποτε απο κει τωρα τρέχει σα λυσσασμενη!!!! 
Ρωτησα την κτηνίατρο τί συμβαινει κι εκεινη μου ειπε να περιμενουμε λίγο και θα δουμε τί θα κανουμε 
Σήμερα που την πήγα βόλτα και αφου το έβγαλε καμια δεκαρια φορες με το πόδι της και αλλες δεκα της το ξαναβαλα φωναζοντας σα στριγγκλα κι εγω και απειλώντας τη οτι θα την κλείσω εσωτερική σε κυνοκομείο(χαχαχα υπάρχει κατι τετοιο άργε;;;) στο τελος γυρισαμε πτώμα απο την κούραση και οι δυο...με ποναει και το ποδι μου λιγο γιατι το έχω στραμπουλίξει...είχα και πυρετο μεχρι χτες.... 
Στο δρομο ειδα ενα κυριο με το σκυλι του που αφου με ρωτησε γιατι της φοραω φίμωτρο και του ειπα διοτι δαγκώνει αρχισε την ψυχοέρευνα 
Μήπως τη μαλώσατε;;; Οχι κύριε 
Μηπως τη δείρατε;; Οχι κύριε 
Μήπως την αφήσατε μόνη;;Οχι κύριε 
Μήπως της επιτέθηκε κανενα σκυλί;;Οχι κύριε 
Μήπως ζηλεύει;;Δεν ξερω κύριε ..δεν ξερω...τί να σας πω.... 
Μήπως να την πηγαινατε σε εκπαιδευτή; Τί να σας πω...θα δω τι θα κανω... 
Πήγα να του πω 
Ασε με ήσυχη άνθρωπέ μου ..σιγα μην την παω και σε ψυχολογο...
Δαγκωνει; θα βαλει φιμωτρο και τελος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: