Δευτέρα, Ιουνίου 02, 2008

Λάθη που δε θα ξανακανα...

Δεν ξερω αν σας έχει τύχει, εμένα πάντως πολλές φορές....
Σε συζητήσεις της παρέας, κυρίως μεταξύ κολλητών,συνήθως όταν η ώρα έχει περάσει και έχουμε κουραστεί από το φαί,την πλάκα,τα επαγγελματικά,τα πολιτικά.
Κι αρχίζει η ώρα της μαρουλοφιλοσοφίας περί των υπαρξιακών μας.
Και λέμε...λεμε ...λέμε.....
Ερχεται λοιπόν η στιγμή της αποτίμησης κάποιων καταστάσεων....
Τί κάναμε κάποια εποχή, αν σε κάποιες ενέργειές μας κάναμε καλά ή όχι...αν καναμε λάθη στη ζωή μας.....αν μετανοιώσαμε γιαυτα ή θα τα ξανακάναμε....
Αναπόφευκτα έρχεται και το ερώτημα
-Αν ξαναζούσα τη ζωή μου από την αρχή σε μια δευτερη ευκαιρία θάκανα τα ίδια λάθη;
Εδω οι απαντησεις είναι περίπου οι ίδιες....σχεδον από όλους.
-Ναι θα έκανα τα ίδια λάθη!!!

Ισως ειμαι η μονη που απαντω διαφορετικά.Οχι όσο αφορά στους λάθος χειρισμούς κάποιων υποθέσεων οι οποίες μου΄στοίχησαν πολλά στην πορεία της ζωής μου...όχι....αυτα τα λάθη θα τα ξανακανα γιατι με διδαξαν,μου έγιναν μαθήματα...και αν τα επαναλαμβανω είναι περισσότερο από μια αυτοκαταστροφική διάθεση που συχνα πυκνα με διακατέχει.
Το μόνο λάθος που δε θα ξανακανα είναι που συγχωρω ανθρώπους που με έβλαψαν...που με συκοφάντησαν...που με λασπολόγησαν....και που αντι να τους περιφρονήσω...να τους αγνοήσω...να τους το ανταποδώσω-γιατι όχι;;;το άξιζαν άλλωστε- εγώ τους έδωσα συγχωροχάρτι...έδωσα και συνεχίζω να δίνω άφεση αμαρτιών σε σκουπίδια!!!
Αμετανόητη και Αδιόρθωτη!!!
Ε λοιπόν αυτα τα λάθη ...όχι.... δε θα τα ξανακανα ακόμα κι αν έχανα το προνόμιο της δευτερης ευκαρίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: